Pályázatok

A NEA egyszerűsített pályázatán nyertes szervezetek feladatai

Elkezdődött a NEA 2025. évi egyszerűsített pályázatán induló szervezetek értesítése. A nyertes szervezeteknek a támogató okiratok benyújtásához minden esetben szükséges csatolni:

  • a bank által aláírt felhatalmazó levelet (ha több számlája van a szervezetnek, akkor mindegyikre vonatkozóan szükséges a felhatalmazó levelet beküldeni)
  • a pályázat benyújtása előtt aláírt általános nyilatkozatot (ha az eredeti példány nem áll rendelkezésre, a nyilatkozat letölthető a NIR-ből. A NIR-ből letöltött általános nyilatkozatot a szervezet aláírásra jogosult képviselőjének hitelesítenie kell!)  

A banki felhtalmazó levél elérhető: innen (pdf)

A nyertes pályázóknak be kell nyújtani az aláírásra jogosult személy vagy személyek aláírás képének ellenőrzésére szolgáló okiratot. Ez lehet:

  • ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás minta, vagy
  • a közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány, vagy
  • az aláírás minta/aláírási címpéldány közjegyző által hitelesített másolata.

Az aláíráskép ellenőrzésére szolgáló dokumentum keltezése nem lehet régebbi a támogatási igény benyújtásának napjától számított 90 napnál.

Az aláírási címpéldány, aláírás minta helyett a szervezetnek elegendő a Nyilatkozat korábban benyújtott dokumentumokról elnevezésű benyújtani akkor, ha valamelyik nyertes 2023. vagy 2024. évi NEA pályázatához korábban más küldött be aláírási címpéldányt vagy aláírás mintát. A nyilatkozaton meg kell jelölni azt a pályázatot, amihez a szervezet korábban beküldte az aláírási címpéldányt vagy aláírás mintát. Ha az adatokban változás történt mindenképpen szükséges címpéldányt/aláírás mintát beküldeni! 

A nyilatkozat letölthető: innen (.pdf)

 (A döntési értesítő pontatlanul fogalmaz. BGA Zrt. arról adott tájékoztatást, hogy a jogszabálynak megfelelően jár el. Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011 (XII. 31.) Korm. rendelet 75. § (3a) bekezdése alapján, amennyiben a pályázó korábban nyújtott már be aláírási címpéldányt/aláírás mintát, a dokumentum a benyújtást követő három évben felhasználható, feltéve, hogy az abban lévő adatokban, illetve aláírásképben változás nem történt.)

Amennyiben a szervezet meghatalmazott útján jár el  a közjegyző által hitelesített vagy teljes bizonyító erejű magánokiratban foglalt meghatalmazást is szükséges benyújtani.

Ha a szervezet nem kívánja igénybe venni a támogatást a Nyilatkozat fel nem használt támogatásról szóló dokumentumot kell beküldeni. Ez a nyilatkozat letölthető: innen  (pdf)

A Támogató okirat kibocsátásáshoz vagy a támogatás lemondására szolgáló dokumentumokat ajánlott elsőbbségi levélként az alábbi címre kell postázni:

Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.

Nemzeti Együttműködési Alap és Civil Támogatások Igazgatóság

1253 Budapest Pf. 36.

 

A Dokmunetumokat szükséges elektronikusan a NIR-ben, a „Mellékletek” űrlapon keresztül szkennelve feltölteni!

 

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status